Thursday, October 30, 2008

Pagi yang rajin...

Pagi nie, aku jadik rajin..hehe..
Kenape ye?
Kerana bangun pagi-pagi terus bukak laptop dan mengadap assignment Pengurusan media.
Dah 3 hari aku mengadap assigment nie..
Aku memang tak faham pape pon subjek nie..
Lecturer subjek ni teramatlah baik..
Aku tak buat assigment individu so,time jumpe beliau hari tue.. Beliau bagi peluang buat sekali lagi..Terima kasih Che mat..hehe..
Kuliah Che Mat setiap hari Selasa 3.00 pm-6.00pm..Fuh,mencabar jugak lah..
sebab kuliah disambung dengan tutorial..
Mengantuk teramat sangatlah..
Pernah sekali tue, disebabkan mengantuk sangat-sangat, aku keluar kelas dan tido di luar pintu DK K tue kat meja study di situ..
Tetibe terkejut, tengok ada beberapa student mengerumuni aku..hehe..Lawak tol lah dorang nie..Ingat aku sakit ke??
Aku bangun dan meneruskan kuliah yang tertinggal tadi..
Memang terlalu mengantuk...tak dapat nak tahan dah(T_T)

Kali kedua, aku tak sihat time kuliah tue, pening kepala sangat-sangat..Then,aku keluar kejap pegi beli pinaldo kat Farmasi..
Actually, aku sayang kat lecturer yang bernama Che Mat nie..
Assignment kitorang tentang 'Primula Beach Resort' terpilih untuk buat presentation depan panel-panel dari pelbagai industri..
Tapi kami terpaksa tolak disebabkan komitment assigment lain..(Time pergi trip ke Sg.Sedim)
So,kami dapat B+ sahaja...Kalu present dapat A..Rugi kan??
Aku dah pinjam 4 buah buku dari Library PHS 1 dan PHS 2 semata-mata nak memahami subjek ni..
tapi????
Aku still tak faham...Tapi tak pelah..aku akan teruskan perjuangan ini..hehe..
.::. THANKS A LOTS CHE MAT.::.

No comments: