Tuesday, November 4, 2008

Alhamdulillah..
Aku baru sahaja selesai menjawab paper pertama aku pagi tadi..
Yang mendebarkan,aku tak sempat nak terangkan 2 point lagik..
Mase dua jam begitu sekejap dirasakan..
Takut lah jugak..
Tapi alhamdulillah,aku berpuas hati la sikit-sikit(^_*)
Oh ye,nak post sumthing yang penting..hehe..

TO: CARLOS DANIEL,

SORRY 4 EVERYTHING YE..MAAF BANYAK-BANYAK KALU ADE TERSALAH CAKAP KE..TERKASAR BAHASA KE..MAAF YE...

Actually, CARLOS DANIEL tak kan tau pasal post nie..hehe..Die tak tahu dan takkan tahu kewujudan blog aku nie..haha..Tapi untuk memujuk hati ni, aku mitak maaf secara terbuka..ok kan??Crazy thing jugak...huhu..Tak boleh nak pikir dah..Ngantuk sensangat..Tido 4 jam sahaja semalam..Gara-gara 'suprise' seorang sahabat SMTK..

K la switDrim..ZZzzzzzzzz..

No comments: