Wednesday, April 2, 2008

dah mula dah..

Alhamdulillah...saya dah start study semalam..

study subjek LSP(English) dan Sosiologi Politik(english)..

Pagi nie pon..saya masih lagi cuba memahami dan 'translate' word demi word..^_^

Kali nie, saya nak post picture yang memberikan manfaat kepada kite:-


Usaha Di tangan kite,Kejayaan ALLAH tentukan...

Jadual Exam Semester 4 sidang 2007/2008

  • 7 April ISNIN LSP401 9.oo AM
  • 9 April RABU SAU319E 9.oo Am
  • 13 APril AHAD SAU305E 9.oo AM
  • 14 April ISNIN YBP224 2.15 PM
  • 18 April JUMAAT SAU313 3.oo PM

~semoga ALLAH permudahkan saya menjawab soalan-soalan peperiksaan^_^

*Sebenarnya, saya telah ditegur oleh seorang sahabat yang berlainan jantina kerana telah membahasakan diri saya sebagai 'aku' dalam perbualan kami...Menurut sahabat tersebut..'perempuan tak elok gune 'aku'..xsopan'. Di atas permintaannya, saya telah menukar penggunaan kata ganti diri apabila berkomunikasi dengannya..Namun,pernah sekali saya tersasul menyebut 'aku'...yang kelakarnye, die menyatakan kesedihan kerana tidak dapat mengubah saya menjadi lebih sopan^_^ ..Kemudian,saya terfikir..perlukah die mengubah saya? sedangkan apabila kite bersahabat..kite akan menerime segala kekurangan dan kelebihan sahabat kite tersebut..kan? Dan perkara yang tak disangka telah berlaku...saya mula menggunakan kata ganti diri 'saya' apabila bertutur dengan kawan2 baik saya(sebelum ini ber'aku' dan ber'mung')..seperti sudah melekat!!

No comments: