Wednesday, January 30, 2008

-gabra.....(T_T)

Hari ni aku pizen(presentation) paper Bi..gabra sgt..terketar-ketar..
Actually,aku xbajet aku kene pizen seawal ni..
Aku ingat kene pizen selepas 4org student yg wajib pizen tue..Tetibe budak yang ke3 tue suruh aku pizen dulu..(T_T)..
kalut + gabra punyer pasal sampai x sempat nk kenalkan diri ..maluunye...(#_#)
Nape selalu kalut?gabra?takut?berdebar?
Padahal dah bese pizen..zmn skool dulu pon...why?why?why? (T_T)
my frenz said 'okey..interesting'..but aku xrase pon(T_T)
hehhehehe..
tapi aku rase lega la..da bereskan pizen ni..boleh la blik cuti dgn tenang(^_^)
besnye...........

Tadi aku pizen tajuk..'how to recycle a newspaper'
ni adalah individual presentation..15%

esok aku pegi melaka kt along aku. Aku akan pegi dgn anie..pastu maybe g umah die kot kt johor..
tapi xtau lagi..pastu balik kemaman 3hb...
thats mean..i will celebrate my burfday in the bus!!!
waaaaaaaaaa...menyedihkan(T_T)
tapi..okey la..xpenah alami sume ni b4 ni..huhuhuu..
hem..xsngka ek..aku dah nak masuk 22 da..

actually,arini besday my besfrenz..BAIHA CHE NAWI
miz u bie...muaaahhhhh....






thats me...NAMYZ YUSMA

No comments: