Tuesday, January 8, 2008

kelam kabut (#_#)

Fuh..kelam kabut sgt td..dah bangun awal dah..
Selepas solat subuh tadi, tido kejap then bangun jam 8 pagi..
kelas aku ade jam 11...paper undang2 by Dr.Noraida Endut
Ya ALLAH takut sgt!!lecturer aku kali ni mencabar skit..buat silap mesti kene potong markah!!Takut laa..senior ade bagitau paper ni cerewet skit (T_T)paling tinggi c+
Tp aku still amik gak..xde choice la..
Actually paper ni cam pngajian am time form 6 dulu..boring la gak cause aku kene ingt bnyk 'akta'@ undang2..
lecture td cepat sgt!!byk nota x sempat nk salin..
nape la aku ni lembap sgt mnulis??camne nk jadik pengamal PR(public relations) yg berwibawa??(^_^)
takut sgt la ngan lecturer tadi..hemm..
Malam ni ade kelas lak jam 8.00-11.00 pm
Paper criminal by Prof.Sundramoorthy..huargghh..sure mngantuk sensgt!!
time lunch tadi, aku ngan kwn2 nk wat mogok tau..(*_*)
kitorg xnak makan kat kafe damai..cause skrg makin mahal sgt2x..
masakan panas pon dah naik harga!!pastu yg kelakanye..kitorg xjadi nak mogok..(^0^)kafe bawah dah xde lauk..hahaha..
naik balik kat kafe atas...

byk la assignment sem ni..
1-paper undang2 (individu + presentation dlam grup) =2
2-paper public relations (individu + grup) =2
3-paper sosiology (grup + presentation) =2
4-paper criminal =1
5-LSP(english) (presentation + job interview) =2

herm...YA ALLAH PERMUDAHKANLAH PEMBELAJARANKU..AMIN..

No comments: