Friday, August 8, 2008

bZ..bZ..gerai K0nv0

Fuh,lame betul tak update..huhuhu..
Sangat bZ sebenarnya(*_*)
Sidang nie, aku pegang Ketua Exco Keusahawan Persatuan Permata(Anak-anak negeri)
So, biro kami yang akan handle projek gerai konvo...(aku kene jadik pgarah projek..(T_T))
Menakutkan!!
Sebabnya, projek nie dikire projek yang agak besar dan bermasalah..hehehe..
Yelah..melibatkan keuntungan dan kerugian....
Hari-hari meting gerai konVo untuk memastikan takde sebarang masalah..
Masalahnya, time konvokesyen tue...cuti midsem katni!!
So...ramailah student yang balik..huhuhu..
Can u imagine that???
kami kekurangan tenaga kerja(T_T)
Alhamdulillah..setakat nie, takde sebarang masalah dan aku amat berharap projek aku berjalan dengan lancar dan dapat lah untung sikit2...(^_^)
.::.Terima kasih pada exco2 usahawan (Pozi-Sharul-Sema-As), barisan MT (Zulhairy-Bob-Fara-Liza-Mimi-Naa) dan paling dekat besprend (Yana-Jaa-Tikah-Anie), pembantu exco(sume p.e yang baru dilantik semalam) atas sokongan anda!!

~Actually, aku dah nangis 2x sebab projek nie..hehehehe..menguji ketahanan fizikal dan mental betul lah!!

No comments: