Sunday, October 5, 2008

projek tahun akhir

Projek tahun akhir aku adalah berkaitan dengan Corporate Social Responsibility(CSR)
So kami telah memilih RA ELECTRICAL & TRADING sebagai syarikat kajian kami..
Amat mencabar kerana kami terpaksa keluar dan berkomunikasi dengan badan korporat serta perlu menganalisis aktiviti syarikat mereka..
Selain perlu menyiapkan laporan, kami juga perlu membuat poster berkaitan dengan syarikat tersebut..

POSTER??

Pada mula memang tiada masalah kerana my lovely fren, Laili Nazihan(LNS) telah membantu kami..


~Hasil LNS : kami bersepakat memilih tema hijau pada mulanya..Thanks LNS


Namun begitu, Lecturer kami telah memaklumkan format poster last minute pagi tue..dan telah reject banyak poster yang tidak menepati format beliau..
So, kami pun terpaksa buat poster baru..
My lovely sista pon telah design poster lain dan telah mengajar aku cara nak buat poster gune Adobe Photoshop..
Dah la aku xtau langsung!!( Along start ajar jam 5petang..aku siap buat jam 5 pagi)
Along call aku ..tak cukup care tue, kitorang 'ym'...
~ Thanks MAXIS n YAHOO MESSENGER


Berbekalkan tunjuk ajar sefu Yuenn, terhasil lah poster nie...

~nie adalah poster yang along aku design..Yang aku buat sama aje cume berbeza maklumat dalam poster..(xdapat nak post : ada maklumat sulit syarikat tersebut ^_^)


Thanks To Akak @ Uteh ( rumate Ani yang banyak tolong..) Akak tolong 'resize' kan poster aku..hehehe..( Dah la aku kacau akak pagi 2 buta..maaf ye..)

Alhamdulillah. akhir nya siap jugak final year project....^_^

~Terima Kasih kepada semua yang terlibat dalam menyiapkan poster dan assignment nie..

Dah janji nak belanje Along KFC..hehehe..

No comments: