Saturday, July 19, 2008

mama??ibu??ummi??mami??emak??

Sekarang nie, tengah 'sms' dengan kawan PLKN, Larryna Yangat(Yarnk) dari Sabah..
Die sudah pon berkahwin dan bakal bergelar 'mom'.. (tengah pregnant 1 bulan)
Yang peliknye..aku yang excited sangat2.. (^_^)
Macam-macam aku pesan kat Yarnk....
  1. Minum susu @ soya
  2. Makan kismis
  3. Jangan wat keje berat
  4. Jangan minum kopi
  5. Jangan makan kicap

hehehe..macamlah aku nie penah pregnant..hahahaa..

Pastu, Yarnk mitak aku carikan name untuk baby die..

Name??kalu name2 Islam tue..aku memang dah banyak reka..(^_~)

  1. Amsyar Arshad - yang pintar lagi bijaksana
  2. AniQ Ikhwan - saudara yang bijak
  3. yang lain lupe laa..byak sangat reka..huhuhu.

Camne pattern name dorang ek??

  • Arabella Grace Garcia
  • Eric
  • Nicholas
  • Cecilia

Pastu...camne ek??

.::. yang penting...aku tak sabar nak dipanggil 'ummi Namyz'..hehehehe..

~ Baby-baby cute dari google..(~)^)




##Alohai..cute-cute nye baby-baby nie..

tetibe rase tak sabar nak tunggu my sista kawen..hehehe..

No comments: