Saturday, July 19, 2008

pregnant??pakat ek...

Hari nie, rajin plak update blog sampai 2x..hehehe..
Actually, petang tadi aku pegi pasar dengan ex-rumate (ANGAH HAIDAH)time first year aritu... kami pegi berdua je..
Rupa-rupanya Angoh pon pregnant jugak!!
Alahai..ramai betol kawan2 rapat bakal bergelar IBU ek..
Aku???
jeles je la..hahahaha..
Pastu teman Angoh berbuka puase kat bilik die(k08) sekali dengan Yana..
Memang best laa bilik die..
Dah tampal poster gambar baby lagik..
Alamak..cute betol lah poster baby-baby tue..
Angoh memang pakar bab-bab nie..
Sebabnye, sekarang nie tengah study kos 'Pendidikan Pra-sekolah'..
So,Angoh tahu lah amalan-amalan time pregnant untuk dapatkan baby yang sehat dan pintar...
macam-macam dah Angoh perturunkan 'ilmu' nye kat aku..hehehe..



~Pic nie time Mini TOT(Temasya Olahraga Tahunan) untuk Aman Damai..Time nie, Angoh wakil blok Ko5 untuk acara 4x1oo..Actually,aku pon masuk gok tapi kene tarik diri last minute sebab sakit perut(sengugut..=p)So,aku pegi untuk bagi sokongan kat Angoh dan Dila(besprend)

.::.Rupe tak macam orang sakit je..(^_~)

~Semoga Angoh & baby sehat sokmo...

Angoh bakal 'Bonda'..

Aku??Nak gelaran pe ek??

  • Baby Fasila - Mama Namyz
  • Baby Yarnk - Ummi Namyz

Hem.....Mummy Namyz laa..(^_~)


No comments: