Sunday, September 14, 2008

gigi oh gigi...

Aku punye blog adalah untuk kenangan di hari tua(^_~)
so..aku nak cerita kan sume bende yang terjadik pada aku pada mase sekarang..
kirenye aku 'di mase akan datang' akan ingat kenangan2 nie...huhu..
Sekarang nie, aku sedang diserang...............




SAKIT GIGI sebabnye GIGI BONGSU aku baru nak tumbuh!!!

Nie adalah struktur gigi manusia...Gigi bongsu nie, gigi paling last tumbuh dan kedudukannye adalah paling ujung..(dah name 'bongsu'..huhuhu). Dengan tertumbuhnye gigi bongsu nie, kite dah cukup umur..



So, untuk siape2 yang slalu sakit gigi tue boleh lah amalkan doa ni..

Motif : Nak share doa sakit gigi je..hehehe..

Sakit gigi adalah sakit yang fizikalnye okey tapi urat saraf tak okey..huhuhu..

**kepada sesiape yang belum tumbuh gigi bongsu lagik..aku nak ucapkan 'selamat merasai penangan gigi bongsu'...Semoga tabah menghadapinye(^_~)

Thanks 2 Anie cause tolong belikan aku makanan, Nurul atas pinaldo untuk hilangkan kesakitan dan Jie (rumate) yang nak ajak aku g klinik(tak g pon = T.A.K.U.T )....

Thanks coz concern bout me..

No comments: