Monday, October 6, 2008

Arwah MakSOm..

Pagi nie, aku keluar breakfast dengan Ja kat kafe Aman..
Borak dengan Mama & husbandnya sambil2 tunggu Mama siapkan makanan yang kami order..
Mama pon bagitau la..

' MakSom dah meninggal..pagi raye aritu....'
Innalillah...(T_T)
Aku sedih sangat...(nangis jugak la....)

Kenape??

Arwah MakSom adalah tauke kafe Damai...Time bayar makanan selalu borak..Kadang-kadang, Arwah mengadu tentang harga barang mahal..
Dan aku selalu jugak bersuara kalau harga makanan aku beli mahal..hehehe...(tue kalu makanan yang aku amik tak setimpal dengan harga laa...)
Arwah jugak tolong survey harga udang time aku handle gerai konvo aritu...
Banyak kenangan bersama Arwah...
Kemungkinan Arwah dah meninggal malam raya aritu kerana pagi raya time nak solat subuh tue, Arwah dah takde..
Kak Ju(pekerja MakSom) bagitau yang arwah penat,tak larat..bukan disebabkan penyakit jantung seperti yang Mama bagitau..

~Semoga arwah tenang di sana dan sama-sama sedekahkan Alfatihah.....~

Kawan-kawan aku gelarkan Arwah 'makcik kesayangan Qema' sebab kat mane-mane aku jupe arwah, aku akan tegur..Arwah dalam kereta pon aku akan lambai...Sedihnye(T_T)

No comments: