Sunday, October 5, 2008

Syawal 1428

Rasenye masih belum terlambat untuk aku mengucapkan...
'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI'
(raye kan sebulan ^_^)



Get Hari Raya Graphics Here

Mohon maaf seandainya ada terkasar bahasa...Tersilap atau terguris perasaan!!

~Kali nie, kali terakhir kami beraya di Kg. Binjai (T_T)

KG.BINJAI??

  1. Tempat aku lahir..22 tahun stay kat kampung nie..
  2. Tempat terletaknye rumah aku (penghujung kampung nie..)
  3. Tempat aku membesar..
  4. Tempat aku balik setiap kali cuti..
  5. Tempat terletaknya 'Pasar Binjai' yang femes..hehehe..
  6. Tempat yang.......................................................

Aku sayang jugak nak tinggalkan kg. ni..Berjuta-juta kenangan ada kat kg. ni.. Paling penting, kenangan bersama orang-orang tersayang yang dah tinggalkan aku..(T_T) Sayang nak tinggalkan Mok Tok (yang mngajar aku & siblings mengaji AlQuran)..Sayang nak tinggalkan sungai (depan rumah aku..)

Sayang sangat-sangat.....

Tapi apakan daya..aku hanya budok kecik yang tak mampu nak buat pape(T_T)

No comments: