Monday, February 25, 2008

~aku insan selemah-lemah-lemah nye~

hari ni hari yang betul membuatkan aku terasa cukup lemah(T_T)
assignment Criminology kene submit 7 mac nie..
tapi aku xmampu nak buat...
aci tak nak nangis??


why??
~tajuk assignment, Dr.Sundra dah rejek..
~dah takleh nak wat tajuk lain..dateline dah lepas..
~kene print email yang Dr.Sundra balas..sebagai bukti Dr.Sundra terima atau tidak tajuk tersebut..
~ada budak yang satu kos bagitau..kalu still lagi buat tajuk yang kene rejek tue..markah dapat sikit..
~5 jurnal yang terbaru..

dah tue??aku nak wat camne???????
~nak email tajuk baru pon dah takleh..Dr.Sundra dah takmau reply email yang send melebihi dateline..
~buat tajuk lain??nanti aku xde bukti....(email dari Dr.Sundra..)
~buat tajuk yang kene rejek...sikit la markah aku!!

'Ya Allah..permudahkanlah urusanku..Amin...'

No comments: