Monday, February 11, 2008

sekitar cuti2 mesia

lame tol x update(T_T)
aritu mmg jadik aku pergi johor(batu pahat a.k.a BP)..
kirenye sampai aje kat Melaka Sentral tue,terus beli tiket pegi BP..sambil tunggu tue,kami makan dulu..

along aku pon datang ngan kawan2 serumah die..
tepat jam 8.3o pm kami pon bertolak..naik bus orked..

Ya Allah,sabau je la..
fuh..sejuk lagik..pastu bau rokok..hem..dalam 2 jam pastu kami pon sampai..

ayah n mak ani pon datang amik..b4 sampai umah parents anie belanje makan roti canai dan sate n otak2 johor..Aku x leh makan otak2 johor..pelik je..rase semacam je..(*_*)

pastu sampai je kat umah terus Zzzzz..
pagi tue,ani bawak i jalan2..
kami pegi kat BP walk..Air Hitam..ade lagi laa..tapi aku dah lupe name2 nye..hehehehe
kat Air Hitam..aku jadik xtentu arah(#_#)
sakan beli bear2 tue sume..

1-kuma-kuma betina untuk besday gift adik aku yg no.3
2-spongebob untuk besday gift adik aku no.5
3-bantal smile untuk aku n along(along tuntut..hehehehe)
4-froggy untuk burfday gurl...

hem..($_$) abis duit..(T_T) sakan sgt blanje...adus..tpi xkesah la..bukan slalu aku belanje dorang kan?
aku beli gak kerepek untuk family..Mak Anie pon ade gak bagi.,(Thanks..mokcik)

fuh,memang penat..tapi best sgt...v(^_^)v
posing sakan (*_*)

kt blakang tue ukiran tangan yg sedang memahat batu(asal usul name Batu Pahat kot)



model jam (jam x berfungsi pon)

dinasour??kat BP??




me n anie..


thanks anie..thanks makcik n pakcik (^_^)
insya'Allah..panjang umur datang lagik...

pastu 8hb feb..Aku pegi Melaka..kat tempat along..kirenye balik Penang ikut Melaka laa..pegi dengan kereta kawan along..jadi kami ber3 la..sempat jugak la jalan2 Melaka..kat Dataran Pahlawan,Muzium,Kota A Famosa..pastu mghabiskan duit along(^_^)
hehehehe..

kawan along belanje aku replika tangan yg diperbuat dari lilin tue(xtau name pe..)

kota A Famosa


pic ni kat muzium


ni dengan pegawai muzium..(^_~)

No comments: