Sunday, February 17, 2008

~rahsia rasa hati~

waa...rajin betul aku update blog ek..(^o^)
semalam aku duduk melepak kat blok ko4(kat bilik ja)
Ja kol bagitau pc die ade problem..virus poyo la tue..huhuhuhuu
dan die mitak aku tolong tengok n tolong die nk pindah data via my laptop..
aku pon pergi lepas maghrib..pegi dengan 2 hajat..

1-tlong Ja pindah data
2-yummy...mkan time!!(kebetulan kafe Aman bukak)

lepas tengok pc die..aku jadik takut nak tolong die pindah data..sebabnye..setiap kali mouse digerakkan..ada bunyi..'tong..ting..'
pe tu ek?seingat aku laa...hari tue penangan virus 'my heart' jadik camtu la..(time laptop Anie n Tikah kene serang virus tue)
Anie kene sebab terjangkit gak time tue...
sori Ja..virus cam Ani kene tue kuat sangat la..cukuplah laptop aku dah format sekali..(time tue kene virus VBS)maaf Ye..

pastu..aku pon search la 'kalendar Islam'..sebabnya berminat sangat nak tau D.O.B(date of birth) aku dalam thun Islam..lastly aku pon jupe laa..
Nurul Akmal Bt Mohd Yusoff dilahirkan pada hari Selasa:24 Jamadil Awal 1406 hijrah..
tapi ade ralat satu hari laa..lebih kurang tarikh tue jugak la..
then aku pon search jugak untuk sume my lovely family..(^_^)

ABOH = Ahad:9 Syawal 1375
UMI = Sabtu:4 Muharam 1384
ALONG = Isnin:11 Ramadhan 1404
ANGAH = Selasa:24 Jamadil Awal 1406
TEH = Ahad:13 Jamadil Awal 1408
CHIK = Rabu:18 Rejab 1410
FARAH = Jumaat:30 Rabiul Awal 1414
AMAD = Isnin:10 Zulkaeedah 1416
my lovely family..(pic nie mase hari raya tahun lepas..)


lepas tue..aku terjumpe satu cerpen yg bertajuk Rahsia Rasa Hati
menarik jalan ceritanya..bes sensangat(^o^)
pasal suami&isteri,Elleanur,Irfan dan anak lelaki diorang Danial Imran..cite ni romantik la jugak..hehehehe..
ni diambil drpada sebahagian cerpen tersebut..(tujuan promosi..hehehehe..)

::Rahsia Rasa Hati::
Sekeping hati,
Mampu mengungkap sejuta rasa
Mampu menyimpan sejuta rahsia
Hati merasa insan gembira
Hati terasa insan terseksa
Kerana hati jiwa merana
Rasa hati
Perlukah kita memendam rasa
Patutkah rasa menjadi rahsia
Wajarkah wajah memancarkan rasa
Wajarkah mata membiaskan rahsia
Rahsia hati
Relakah kita meluahkannya
Untuk berkongsi suka dan duka
Atau tegakah kita membiarkan rasa
Berterusan menjadi rahsia?
-ElleaNur05-

just klik pada link 'rahsia rasa hati' kat atas tue..rugi kalu tak baca..(^_^)
tido dalam jam 2 lebih...
tido bilik Ja..(^_~) thanks for everything Ja..
oppss..pasni ade discussion LSP4o1..lecturer sruh wat proposal pasal campaign nk kutip derma...tapi kene la lunch dulu baru dapat idea bernas.hehehehehehhe
ok.bye(trademark my lovely umi...)

No comments: