Friday, February 22, 2008

kelam kabut part II..huhuhuu

alahai...hidup aku xsempurna kalu takde kelam kabut (T_T)...

camni ke aku td??huhuhu..

selalu je ade mende yg membuatkan aku jadik kelam kabut..memang jenis aku camtu kot(#_#)
hari ni part yg paling teruk..aku dikejutkan dengan calling dari my best friend,Liyana..Yana kol jam 7.30 pagi...exam aku start jam 8.00 pagi..

Ya Allah!!kelam kabut sangat2x..tapi sempat lagi berfikir..nak solat dulu ke mandi dulu...huhuhuhu..pastu,lepas solat...sempat lagi berfikir..nak mandi ke tak??(*_*)

Dalam 7.50 pagi,aku mula terkejar2..malangnya,takde bus lak tue..so,kene la berjalan..(T_T)dalam kelam kabut tue,tetibe ade suara lunak menjerit..'maaa...' rupenya Liyana dan Atikah tak pegi lagi..dorang tunggu aku..(^_^)...thanks wak...hehehehe..

sampai kat dewan tue, pintu dewan yang bawah plak terkunci..kene naik ikut atas(T_T)
tengok???ber+++++++ kelam kabut jadiknye..

bile masuk..alhamdulillah...lecturer xdatang lagi..sempat jugak belek2 buku kejap..

Dalam 8.30 pagi exam bermula..
tak habis lagi kelam kabut aku..huhuhuhu...examination pad plak xde..(T_T)
lupe nak bawak..alahai....pastu mintak laa kat Anie..die pon bagi 3helai..sorang sehelai..

then,exam pon bermula...alamak!!kertas xcukup pulak dah..terpakse la aku bahagi kan sehelai tue pada 4 part(ade 4 soalan)..jawab la skit2x..teruk kan??betul2x kelam kabut..dalam hati aku dah nekad nak buat leklok time final exam nanti..

insya'Allah..ni last time aku kelam kabut...

habis exam je, kami ade discussion pasal assignment yang nak buat survey kat Bayan Lepas..survey pasal election!!kami akan pegi ke Bayan Lepas pada 5 April ni..
petang plak,ade discussion pasal proposal awareness campaign tue..hari2 yg bZ..

malam rancang nk release tension dengan pegi tengok hoki..tapi xjadi (T_T) agak menyedihkan...takde kawan yang sama minat..Aku minat tengok football,futsal,hockey,netball...

zaman dulu biasa gak teman my dad tengok football..maybe sebab tue kot minat ^_^..futsal plak,zaman sem 1 dulu..kami ber6 main untuk suke2..kalah mati..kalah tipis..1 vs 0..tak kesah la..minat punye pasal..

Hockey pun suke gak..zaman-zaman form 2..mase tue,zaman kegemilangan Minarwan Nawawi,S.Kuhan...suke tengok dorang main..skarang dorang dah bersara..aku lak tak reti nak main..

hari tue,coach hoki Usm pelawa kami join team usm..wakil untuk MASUM..coach tue nampak kami selalu training futsal time tue..tapi kami ber6 terpaksa tolak atas alasan tersendiri..aku memang nak sgt tapi parents tak kasi..'bahaya la angah'...(T_T)
so,tak dapat main...tengok pon jadi laa...
~Minarwan Nawawi~my febret^_^

akibat sedih tak dapat pegi..aku terus jadik pening kepala..(x dapat release tension..hehehe)
pening??dizzy??pening??

sekarang masih lagi terasa pening even dah makan pil active fast(ye ke name tue??)
okey la..i need to sleep now..
esok ade discussion jam 10 am..minggu 2 yg bZzzzz...

No comments: