Friday, February 29, 2008

hari yang bermakna ^_^

^_^ hari nie..aku jadik rajin!!!hehehehe..
nape yea??
~bangun tido terus basuh baju..
~bersihkan kipas bilik..
~bersihkan bilik..
~dah mula buat assignment..

mesti ummi senyum kalu aku cerita ni..^_~
Kalu kat rumah..setiap kerja dah dibahagikan..
Along-masak + kemas dapur
Angah-masak + kemas rumah
Teh-basuh baju + jemur baju (bkerjasama dengan Farah)
Chik-basuh pinggan
Farah-basuh baju + jemur baju (bekerjasama dengan Teh)

Tapi..aku malas gak kadang-kadang nak masak..
sebab bile balik rumah,aku nak makan masakan Ummi dan Tok aku..
Time cuti camni la nak makan masakan 'orang rumah' kan??hehehehe..

sememangnya hari ini amat bermakna..dapat breakfast dengan 'aiskrim Solero'..yummy..
waaa..bermakna betul..hati pon senang..rase cam mulekan hidup baru je..^_^

'semoga hari-hari akan datang menjadi seperti hari nie ataupun menjadi lebih baik dari hari nie..^_^'

No comments: